Nova convocatòria de beques de suport a la docència de l'ETSETB

30/06/2021

Convocatòria de noves beques de suport a la docència als estudis de l'escola per al 1er quadrimestre del curs 2021/22.

La data d'inici és l'1 d'octubre de 2021. La dedicació setmanal (de 5h, 10h o 15h) i durada  (de 3 o 4 mesos) varia en funció de la beca.

Les tasques a realitzar es corresponen a algunes de les indicades a continuació:

· Suport a les activitats acadèmiques en grups de pràctiques i seminaris.

· Seguiment de treballs acadèmics.

· Atenció i suport als estudiants de manera presencial o virtual.

· Suport a l’elaboració de materials docents.

· Altres tasques de suport a les activitats acadèmiques del professorat o de la unitat corresponent.

Tot seguit es mostra el codi de la convocatòria de la beca, assignatura a la que cal donar suport i el departament al que correspon:

5644 - Teledetecció- Dept. Teoria Senyal i Comunicació

5650 - Circuits i Sistemes Lineals - Dept. Teoria Senyal i Comunicació

5673 - Comunicacions Multimèdia- Dept. Enginyeria Telemàtica

5688 - Electromagnetisme - Dept. Física

5689 - MLEARN - Dept. Teoria Senyal i Comunicació

Les convocatòries es publicaran a partir del 30 de juny al web de Convocatòries de Beques d’Aprenentatge de la UPC des d'on cal fer les sol·licituds.