Oberta la convocatòria per als Premis de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

17/12/2018

L’Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) tornen a unir esforços per organitzar conjuntament aquesta trobada, que -una setmana abans del Mobile World Congress i com ja és tradició- inaugurarà el calendari de grans activitats relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del país.

Les candidatures poden presentar-se fins al 8 de gener de 2019

El 21 de febrer de 2019 l’Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150) acollirà la 24a edició de la “Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica”, l’esdeveniment de referència del sector TIC a Catalunya (www.lanit.cat).

I és que, a banda de ser la primera gran cita de networking de l'any entre professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del món TIC, l’acte constitueix el marc de lliurament dels Premis de la Nit, que són un reconeixement a:

• Premi Salvà i Campillo a la Personalitat Destacada: personalitat (pública o privada) que ha contribuït de manera notable a la potenciació o divulgació de l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l'Audiovisual.
  • Premi Salvà i Campillo a l’ Emprenedor/a: persona per la seva capacitat emprenedora a l'hora de posar en marxa una iniciativa empresarial d'èxit o innovadora en l'àmbit de l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l'Audiovisual.
  • Premi Alan Turing al CIO de l'any: reconeixement al CIO (Chief information officer) que ha destacat per la seva tasca professional.
  • Premi Alan Turing al Compromís Social: impulsor (institució o persona) d'una iniciativa o projecte innovador amb un impacte social positiu, que aporti valor a la societat en els àmbits de la ciutadania, el medi ambient, la cultura o la integració social.
  • Premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC: al mitjà de comunicació (ràdio, televisió, premsa o Internet) d’àmbit nacional o internacional, que hagi destacat per la seva tasca de comunicació i divulgació de les TIC.
  • Premi d’Honor: institució o persona amb una àmplia i destacada trajectòria relacionada amb l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l'Audiovisual en l'àmbit tècnic, acadèmic, empresarial o institucional.

*Veure bases dels premis a http://www.lanit.cat/ (el termini de presentació de candidatures finalitza el 8 de gener de 2019). Més informació i contacte: comunicacio@lanit.cat

Galeria fotogràfica de la 23a Nit a http://fotos.lanit.cat