Nova edició de la Recircula Challenge 2022

S’ha obert la convocatòria Recircula Challenge 2022 que en aquesta quarta edició aborda el repte “No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible”.

El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a estudiantat matriculat el curs 2021-22 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat, tot i que en cada equip hi haurà de participar com a mínim un estudiant matriculat en una de les universitats de la Xarxa Vives d'universitats. L' objectiu dels equips és trobar solucions innovadores en relació als reptes de l'economia circular en un entorn d'aprenentatge col·laboratiu.

El professorat també pot participar com a mentor/a Aquesta figura té la funció d’acompanyar un equip per assolir els resultats esperats en clau de relacions, aprenentatge i innovació.

El dia 3 de novembre de 12h a 13h hi haurà una sessió informativa per resoldre dubtes. Serà en format virtual i es podrà seguir per You Tube