Participa en la programació d’UPCArts i ves al Teatre Lliure!

T’agrada la música? El teatre? Gaudeixes en una galeria d’art? Amb la pintura o l’escultura? Aquesta és la te

UPC Arts (obriu en una finestra nova) vol estar més a prop de l’estudiantat per oferir una programació més ajustada als nostres estudiants. Si t’interessa la cultura sigues l'enllaç UPCTelecos d’UPCArts i incideix directament en la programació futura.

Per escalfar motors... hem organitzat una sessió el proper dijous 11 de novembre a les 18h al Teatre Lliure. El mateix dia podràs gaudir d'una entrada totalment gratuïta a l'obra "Aquell dia tèrbol

Contacta amb  ,  envia'ns la teva sol·licitud (nom i cognoms, titulació, telèfon i correu-e de contacte) fins el 24  26 d'octubre i en breu sabràs si ets un dels cinc estudiants UPCTelecos que farà d'enllaç amb la nostra escola i que gaudirà de les entrades gratuïtes pel teatre.