Pedro Mier, alumni ETSETB, escollit Ingeniero del Año 2023

El 22 de novembre va tenir lloc la gala de lliurament del reconeixement Ingeniero del Año 2023’ a Pedro Mier, alumni de l'ETSETB.

El 'Ingeniero del Año' és un dels més prestigiosos reconeixements de l'àmbit de la telecomunicació, atorgat pel Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicacion  (COIT)  i la Asociación Española de Ingenieros de Telecomunicación (AEIT)

En aquesta edició el reconeixement l'ha rebut Pedro Mier, titulat de la primera promoció en enginyeria de telecomunicació de l'ETSETB, per la seva destacada contribució a la industria tecnològica. Mier és president d'AMETIC, l'associació representant de la indústria digital a España.

A l'acte van assistir, entre altres personalitats destacades, José Luis Escrivá,  ministre de Transformación Digital; María González Veracruz, secretària de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales i Matías González, secretario General de Telecomunicaciones y Ordenación de los Servicios de Comunicación Audiovisual.

Més informació: Sala de Prensa COIT