Estudiants de l'ETSETB participen en el Driverless UPC, l' equip de cotxe autònom d’ETSEIB Motorsport Barcelona

Juntament amb estudiants de l'ETSEIB formen aquest nou equip que adaptarà el CAT11e per tal de convertir-lo en un cotxe autònom.

El 23 de maig va tenir lloc a l'ETSEIB la presentació dels dos cotxes de l’equip ETSEIB Motorsport i del monoplaça de l’equip UPC ecoRacing. L'equip ETSEIB Motorsport va presentar dos nous vehicles: el monoplaça ‘CAT12e’, el vuitè automòbil elèctric que construeixen; i el ‘CAT12d’, l’adaptació del ‘CAT10e’ en un vehicle autònom, dissenyat per la secció de l’equip Driverless.

En la construcció de driveless hi participen estudiants de l'ETSEIB i de l'ETSETB. Si voleu formar part d'aquest equip, podeu contactar amb comunicacio@telecos.upc.edu.