Estudiants de l'ETSETB participen en el Driverless UPC, l' equip de cotxe autònom d’ETSEIB Motorsport Barcelona

24/05/2019

Juntament amb estudiants de l'ETSEIB formen aquest nou equip que adaptarà el CAT11e per tal de convertir-lo en un cotxe autònom.

El 23 de maig va tenir lloc a l'ETSEIB la presentació dels dos cotxes de l’equip ETSEIB Motorsport i del monoplaça de l’equip UPC ecoRacing. L'equip ETSEIB Motorsport va presentar dos nous vehicles: el monoplaça ‘CAT12e’, el vuitè automòbil elèctric que construeixen; i el ‘CAT12d’, l’adaptació del ‘CAT10e’ en un vehicle autònom, dissenyat per la secció de l’equip Driverless.

En la construcció de driveless hi participen estudiants de l'ETSEIB i de l'ETSETB. Si voleu formar part d'aquest equip, podeu contactar amb comunicacio@telecos.upc.edu.