Postgraus microcredencials per a la digitalització de la mobilitat: els darrers avenços i tendències tecnològiques aplicades a la mobilitat urbana, el transport i la logística

26/10/2023

Del metavers als drons com a forma de transport, aquests són alguns dels eixos temàtics de les microcredencials que la UPC School impartirà aquest curs 2023-2024. Serà la primera vegada que la Universitat Politècnica de Catalunya  imparteixi aquest tipus d’estudis i ho farà articulant una oferta de 14 cursos de postgrau de curta durada centrada en l’àmbit de la mobilitat 4.0.

La UPC School ofereix microcredencials, un nou model formatiu de curta durada, més flexible i orientat a la formació al llarg de la vida i el reciclatge professional. Els 14 estudis microcredencials podran cursar-se en format presencial o semipresencial. Amb una càrrega lectiva de 15 crèdits ECTS i una durada d’entre quatre i sis mesos, aquests estudis estan orientats a què els professionals adquireixin i millorin les seves competències relacionades amb la digitalització i la sostenibilitat en l’àmbit del transport i la mobilitat, així com la logística, l’operació i el manteniment de les infraestructures vinculades. Una oferta que té l’objectiu d’acompanyar i promoure les transformacions digitals del sector.

• Ciberseguretat en Xarxes Ferroviàries

• Ciència de Dades per a Mobilitat i Transport

• Intel·ligència Artificial aplicada al Transport i a la Logística

• Ports 4.0. Digitalització de la Logística i Gestió Portuàries

• Robòtica Aplicada al Transport i a la Logística

• Sistemes de Transport Intel·ligent

• Smart City i Gestió de la Mobilitat. Un Enfocament Multidisciplinari

• Smart Road Transport. Digitalització del Sector del Transport de Mercaderies

• Data Science and Digital Technologies for Fleet Tracking and Management

• Impacte de les Tecnologies Cloud en el sector del Transport i la Logística

• La Ciberseguretat a les Nostres Ciutats

• Urban Air Mobility: Integrating U-Space Technologies and Services

• Digitalització de la Mobilitat Urbana

• Metavers i Mobilitat. Com Aplicar els Avantatges del Metavers en la Millora de la Mobilitat

Aquests cursos formen part de les accions formatives finançades pel Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana, a través dels fons Next Generation de la Unió Europea

Més informació

Postgraus microcredencials per a la digitalització de la mobilitat:  els darrers avenços i tendències tecnològiques aplicades a la mobilitat urbana, el transport i la logística.