Procés d'Acreditació del GRETST, MET i MPHOT

L ’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) es troba en procés d’acreditació de les titulacions de:

• Grau en Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació GRETST)

• Màster en Enginyeria de Telecomunicació (MET)

• Màster en Fotònica (MPhot)

L’ acreditació és un procés d’avaluació obligatori que té com a principal objectiu assegurar el nivell formatiu assolit pels graduats universitaris certificat per la institució corresponent, i que oficialitza i legalitza els títols atorgats als estudiants per les universitats.

Aquesta avaluació correspon a l’Agència per a la Qualitat del Sistemes Universitaris de Catalunya (AQU Catalunya) mitjançant un Comitè d’Avaluació Externa (CAE), en base a:

• L’anàlisi de tota la documentació ja presentada pel Comitè d'Avaluació Interna de l'ETSETB (CAI): autoinforme d’acreditació del GRETST, MET i MPhot.

• Les entrevistes que el Comitè d’Avaluació Externa mantindrà amb diferents grups d’interès: estudiantat, titulats/des, professorat, i ens ocupadors. Les trobades amb el CAE tindran lloc via zoom els dies 27 i 28 de setembre segons el programa de les visites agendat.

Després d’aquestes trobades, el CAE elaborarà els informes d’acreditació corresponents que elevarà a la comissió d’acreditació pertinent de l’AQU.

Com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic corporatiu , per tal que totes les persones que tinguin interès puguin fer-los arribar els seus comentaris.