El COIT-AEIT otorga el Premi a la Trajectòria Professional 2023 a l'exprofessor José Delgado-Penín

28/09/2023

El Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación (COIT-AEIT) ha decidit atorga el Premio a la Trayectoria Profesional 2023José Degaldo-Penín, exprofessor de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) El COIT-AEIT reconeix així l'excel·lent dedicació a l'enginyeria i la recerca, destacant la figura de Delgado-Penín com a font inspiradora per a les generacions futures d'enginyers i acadèmics en el camp de les telecomunicacions.

José Delgado-Penín va ser un reconegut i admirat professor de l'ETSETB al llarg de 40 anys, creador del departament de Teoria del Senyal i Comunicacions on va destacar per la recerca duta a terme.

El premi es lliurarà a l'acte de celebració de San Gabriel del COIT-AEIT.