Revisió visual gratuïta al Centre Universitari de la Visió de la UPC, fins al 17 de juliol

El Centre Universitari de la Visió (CUV) ofereix una revisió visual gratuïta a la comunitat UPC.

•    Revisió gratuïta a càrrec d'estudiants supervisats per professorat.
•    Fins el 17 de juliol.
•    Només cal trucar i demanar hora al 93 7398349.
•    Al Centre Universitari de la Visió. Passeig  22 de juliol 660 TERRASSA ( a 5 minuts de la Renfe i dels FGC)

Aquesta revisió es pot fer extensiva als fills dels membres de la comunitat universitària,  que pel fet de ser joves poden haver estat especialment sensibles als efectes del confinament, amb canvis en la seva graduació com l’aparició de miopies incipients.

EL CUV segueix els protocols de neteja i desinfecció recomanats per el servei de protecció de riscos laborals de la UPC i per el col·legi d'òptics optometristes de Catalunya.