Sandra Lagén i Josep X. Salvat, estudiants de la UPC, guardonats en la XXXVII edició dels Premis a les Millors Tesis Doctorals, PFC/TFM i Trajectòries acadèmiques en Enginyeria de Telecomunicació

29/06/2017

Directors de Centres Universitaris i Directors de Màster de tot el territori Nacional, han seleccionat recentment als guanyadors d'entre un centenar de projectes presentats en aquesta edició 2016.

Veredicte del jurat d'aquesta  XXXVII edició

En concret els estudiants de la UPC han estat premiats en les següents categories:

Premio ORANGE a la Mejor Tesis Doctoral en Comunicaciones Móviles de Banda Ancha de Alta Velocidad.

Autor:      Dña. Sandra Lagén Morancho

Título:      “Coordination Strategies for Interference Management in MIMO Dense Cellular Networks”

Director: Josep Vidal Manzano

Premio ALTRAN al Mejor Trabajo Fin de Máster en Funciones de Red definidas por Software.

Autor:      D. Josep Xavier Salvat Lozano

Título:      “Orchestration and management of infrastructure failures on future 5G-backhaul”

Directores: Ramon Antonio Ferrús Ferrer y Xavier Costa Pérez