Sou a: Inici / Notícies / Sessió informativa virtual sobre les pràctiques acadèmiques a les empreses - 12 de maig

Dimecres 12 de maig a les 16h es durà a terme una sessió informativa virtual sobre el funcionament de les pràctiques acadèmiques a les empreses. La sessió, a càrrec del professor Francesc Rey, sotsdirector de Relacions amb les Empreses de l'Escola, adreçada als estudiants de l'ETSETB.

La sessió és especialment interessant per estudiantat que tingui previst fer pràctiques en empreses aquest estiu o el proper quadrimestre de tardor.

Es desenvoluparà a través de l'eina Meet de Google, a la sala https://meet.google.com/epw-eqed-qrw. Per connectar-se caldrà entrar amb el compte UPC.

Per a més informació contactar amb

Aquesta sessió s'emmarca dins de les activitats del Fòrum Telecos que tindrà lloc del 17 al 21 de maig.