Ship2B a l'espai Emprèn UPC per presentar el programa B-Challenge que inclourà també un taller de Design Thinking sobre el tema "Com apropar el món laboral a l’estudiant? "

Des de Ship2B, es llança la segona edició del B Challenge: “ Millennials, el talent del futur” on busquen a persones COM TU i a equips d’estudiants amb una idea innovadora que apropi als joves al món professional.

A més del programa B-Challenge 2016 que compta amb ajudes econòmiques i reconeixement al talent, posen a la teva disposició un MOOC d’Innovació Social que han elaborat amb la col·laboració de la Fundació Banc de Sabadell. Aquest  MOOC, totalment gratuït, consta de 3 mòduls i et permetrà descobrir les teves habilitats d’emprenedor, entendre el concepte d’economia amb impacte social i tenir eines per presentar la teva idea.

Vina a la presentació del B-Challenge el proper dimecres 27 d’abril a les 12.00 h a EMPRÈN UPC:

Campus Diagonal Nord. Edifici C6
C. Jordi Girona, 1-3

Envieu un correu de confirmació a Sergi.gomez@upcfounderslab.com