Taller de formació de l'estudiantat en l’assegurament de la qualitat a la universitat - 10 i 11 de Juliol

El curs respon al següent perfil de formació i resultats d’aprenentatge esperats:

• Dotar als estudiants d’habilitats i capacitats per a la participació en processos d’assegurament de la qualitat impulsats per la UPC i AQU Catalunya.
  • Analitzar l’abast de les directrius i estàndards europeus d’assegurament de la qualitat així com la seva implantació en la pràctica de les activitats d’AQU Catalunya.
  • Identificar bones pràctiques de garantia de la qualitat en el marc del seu centre/facultat i universitat.
  • Desenvolupar accions específiques per a la participació en fòrums de representació del seu ensenyament/centre/universitat.
  • Analitzar evidències, associades a criteris i indicadors, des de la perspectiva d’una metodologia d’avaluació.
  • Data: 10 i 11 de juliol de 2018
  • Horari: De 9:00 a 14:00
  • Lloc:  Aula VS216 (planta soterrani 2) - Edifici Vèrtex - Campus Nord de Barcelona