Tasta les matemàtiques que fem a telecos amb el professor Germán Sáez

El professor Germán Sáez participa en el projecte Tasta la UPC, projecte dirigit a futurs estudiants que consisteix a oferir una classe d'universitat en obert per tal que els assistents puguin gaudir d'un petit tast universitari i descobrir com és una assignatura d'universitat, què aprenen els estudiants i, també, participar en la classe fent preguntes durant l'activitat.

Presentarà la sessió 'Les matemàtiques a la Telecomunicació' : l 'objectiu principal de l'assignatura és l'estudi de les principals transformades i les sèries de Fourier, i la seva aplicació en la resolució d'equacions i sistemes d'equacions diferencials ordinàries lineals amb coeficients constants, i d'alguna equació en derivades parcials (l'equació d'ones unidimensionals). El temari elaborat es coordina amb els temaris corresponents a l'àmbit dels circuits lineals i la teoria del senyal, i incorpora també els continguts mínims d'equacions diferencials que tenen interès en altres assignatures relacionades amb l'electrònica i l'electromagnetisme.

'Les matemàtiques a la Telecomunicació' :

Ens veiem?