L'ETSETB participa del projecte Teleco Renta per promoure els estudis de Telecomunicació

L'ETSETB participa del proyecte Teleco Renta per promoure els estudis de Telecomunicació. Teleco Renta es pot seguir en diferents xarxes socials amb l'usuari @telecorenta.

El projecte compta amb el suport de la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales, i la coordinació del COIT, Colegio de Ingenieros de Telecomunicación.

La UPC és un dels adjudicataris del projecte. A més, l'escola hi participa com a membre de la CODITEL,  la Conferencia de Directores de Escuelas de Ingeniería de Telecomunicación, i la CODIGAT, Conferencia de Directores de escuelas con Grados de Ingeniería en el Ámbito de Telecomunicación.

Teleco Renta!