L'ETSETB participa del projecte Teleco Renta per promoure els estudis de Telecomunicació

09/05/2023

L'ETSETB participa del proyecte Teleco Renta per promoure els estudis de Telecomunicació. Teleco Renta es pot seguir en diferents xarxes socials amb l'usuari @telecorenta.

El projecte compta amb el suport de la Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales, i la coordinació del COIT, Colegio de Ingenieros de Telecomunicación.

La UPC és un dels adjudicataris del projecte. A més, l'escola hi participa com a membre de la CODITEL,  la Conferencia de Directores de Escuelas de Ingeniería de Telecomunicación, i la CODIGAT, Conferencia de Directores de escuelas con Grados de Ingeniería en el Ámbito de Telecomunicación.

Teleco Renta!