Torna LaNit2024, la gran trobada del sector TIC - 20 de març

27/10/2023

El 20 de març de 2024 l’Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150) acollirà la 29a edició de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, l’esdeveniment de referència del sector TIC a Catalunya.

Un any més, l’Associació Catalana d'Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF), amb la col·laboració de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB-UPC Telecos), uneixen esforços per celebrar conjuntament aquesta trobada, que tornarà a reunir professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del món TIC del país.

Com és habitual, els socis i col·legiats de les entitats organitzadores tenen l'entrada gratuïta (tot i així cal inscripció). Per a la resta s'ofereixen descomptes per inscripció anticipada, a més de preus especials per a entitats col·laboradores! Si vols assistir-hi, ara és el moment d'aconseguir l'entrada! (El 9 de gener de 2024 els preus s'encareixen).

No ho pensis més... Has de ser-hi!