UPCTelecos amb #bitslaMarató, la Hackathon de la FIB per La Marató de TV3 - 13 al 15 desembre

Bitsxlamarató  és la Hackathon per les malalties minoritàries organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), el Barcelona Supercomputing Center (BSC), el Campus Docent de Sant Joan de Déu, Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), l'Institut d'Investigació de Sant Joan de Déu, el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i el projecte europeu Share4Rare.

Aquest any La Marató està dedicada a les malalties minoritàries, i l’objectiu de la hackhatón #bitsxlamarató és donar resposta a reptes relacionats amb aquestes malalties. Serà del 13 al 15 desembre i hi treballaran en equip més de 300 estudiants, professors, investigadors i professionals dels àmbits de la salut i de la tecnologia. A més dels diferents reptes, hi ha programades xerrades, sessions de hacking, DemoFare, etc.

Participa d'aquest esdeveniment d'idees i reptes, en un entorn creatiu i per una bona causa. Ho pots fer com a participant de la hackathon, com a  voluntari/a o mentor/a.