Vine i coneix els nostres estudis a les jornades de portes obertes

Presentem les Jornades de Portes Obertes (JPO) que es duran a terme de febrer a abril de 2023 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB - UPC Telecos). Aquestes Jornades, dirigides a futures i futurs estudiants universitaris, tenen per objectiu informar sobre els nostres Graus.

El Cap d’estudis i professorat de l’Escola presentaran el pla d’estudis, organització i metodologia docent, pràctiques en empreses, mobilitat, doble titulacions, etc. Estudiants en curs parlaran també sobre la seva experiència acadèmica i vida universitària. A continuació s’obrirà un torn final de preguntes per donar resposta a totes les qüestions formulades.

En funció del dia, la JPO és presencial (sent el punt de trobada la plaça Telecos del Campus Nord de la UPC) o virtual (a través de l'eina Meet de Google). Calendari i inscripcions de cada Grau a:

Per qualsevol consulta o aclariment us podeu dirigir a