Apropem els estudiants de Batxillerat a la Universitat

Estudiants de Batxillerat del Col·legi Sagrada Família d’Horta i de  l'Institut Francesc Ferrer i  Guàrdia han vingut a l’Escola a realitzar un taller d’assajos no destructius (NDT), a càrrec del professor Josep Ma Torrents, del Departament d’Enginyeria Electrònica. Primer han rebut una breu classe teòrica per passar després als laboratoris i gaudir de la vessant més pràctica.

Dins del Departament d'Enginyeria Electrònica, han visitat el laboratori d'Instrumentació i Bioenginyeria on han quantificat de forma no destructiva el contingut de fibra d'acer embeguda dins una mostra de formigó. També han visitat el laboratori de Calibratge i Test, on han vist un simulador de cotxe on s'estudia com detectar somnolència abans que el conductor en sigui conscient.

Dins del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de l'Escola de Camins han realitzat una visita guiada pel laboratori de Tecnologia d'Estructures i Material 'Lluís Agulló' a càrrec del seu director, Tomàs García.

La visita forma part de les activitats del programa Escolab del que l’Escola en forma part i que consisteixen en apropar l’activitat universitària als estudiants de Batxillerat i ESO.