Vols fer el TFG, TFM, pràctiques o participar en projectes de l'espai i petits satèl·lits? El 23 de gener, el NanoSat Lab t’ensenya com fer-ho!

19/01/2023

El NanoSat Lab, el laboratori de la UPC dedicat al disseny i la fabricació de càrregues útils i petits satèl·lits, donarà a conèixer els projectes en curs i les instal·lacions a diposició de l'estudiantat de la Universitat interessat a fer els treballs de fi de grau (TFG) o de màster (TFM), fer pràctiques acadèmiques o col·laborar amb la recerca que es desenvolupa.

El proper dilluns 23 de gener ha organitzat una jornada de portes obertes pel dia 23 de gener. A les 9.30h farà una presentació en línia, on explicarà els actuals projectes del laboratori, i des de les 10.30 fins a les 13.00 rebrà estudiants al NanoSat Lab per ensenyar les instal·lacions.

Si vols fer TFG/TFM/pràctiques o col·laborar amb nosaltres, no t'ho perdis!