Vols ser becari/a de la Secretaria de l'Escola assessorant nous estudiants internacionals de màsters?

27/05/2024

Si vols col·laborar amb els processos relacionats amb l’admissió als màsters i la gestió dels expedients de graus i màsters, aquesta és la teva beca.

Totalment compatible amb els teus horaris i necessitats acadèmiques, sol·licita la  Beca d'Aprenentatge Codi: 9298

Característiques de la beca

Hores setmanals: 15h de dilluns a divendres i totalment compatibles amb exàmens i horaris de classe.

Durada: de l' 1 de setembre 2024 al 31 de juliol de 2025

Accedeix a l'enllaç : https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaView/9298

Clica per conèixer les dades de la convocatòria, l’activitat d’aprenentatge i les competències tècniques específiques i genèriques UPC de la beca.

Sol·licita la beca amb codi 9298 per col·laborar amb nosaltres a la Secretaria de Telecos (Edifici B3)

Anima’t, t'esperem!

Idiomes: Català, Castellà  i Anglès avançat