Xerrada 'Gender gap in Data and IA' - 22 de novembre

Mentre que les dones representen aproximadament el 55% dels graduats universitaris, la seva presència en sectors relacionats amb STEM com el desenvolupament de programari, l'enginyeria o l'anàlisi és significativament menor. Segons diverses enquestes de WEF, Global Gender Gap Report i BCG, les dones només representen entre el 15% i el 22% de tots els professionals de la ciència de dades.

BcnAnalytics reflexiona sobre la bretxa de gènere en l'àmbit de Data Analytics i Data Science. Per què passa això? Què es pot fer al respecte?

Elisenda Bou-Balust, cofundadora i CTO de Vilynx, Head of Apple Media Knowledgei  alumni ETSETB, i Marta Cardona, Data Lead a Holaluz,  seran les encarregades d'analitzar la bretxa salarial en aquests sectors amb la xerrada Genger gap in Data and IA.

Gender gap in Data and IA