Acte de graduació dels estudiants dels màsters MEE-MET i reconeixement del PDI i PAS de l'Escola

Quan?

20/06/2019 de 19:00 a 20:45 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula Màster de l'A3

Nom de contacte

IMPORTANT: NOVA UBICACIÓ DE l'ACTE A L'AULA MÀSTER de l'edifici A3

Graduació dels Màsters MEE i MET i Acte acadèmic de reconeixement al PDI i PAS de l’Escola, que tindrà lloc el dia 20 de juny, a les 19h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona).

ORDRE DE L’ACTE

Obertura a càrrec del Sr. Josep Pegueroles Vallés, director de l’ETSETB.

• Conferència “ Y ahora ... Què?”, a càrrec d’Ignacio García-Vaquero, Enginyer de Telecomunicació-UPC, Gestor de projectes Internacionals en SOS Children's Villages International.
• Lliurament de diplomes curs acadèmic 2018-2019 a l’estudiantat del Màster MEE i MET.
• Lliurament de Premis/Beques Empreses.
• Reconeixement de l’ETSETB al professorat i al personal d’administració i serveis.

Cloenda de l’acte a càrrec del Sr. Miquel Soriano Ibáñez, vicerector de Política de Personal Docent i Investigador de la UPC.

Finalitzat l’acte tindrà lloc un pica-pica, a la Plaça Telecos del Campus Nord.

Confirmació d’assistència per e-mail a: acte-graduacio@etsetb.upc.edu