Celebració de Sant Gabriel a l'Escola

Amb motiu de la celebració de Sant Gabriel, patró dels Enginyers i Enginyeres de Telecomunicació, l’Escola de Telecomunicació, l'ETSETB , ha organitzat diferents actes pel dia 30 de setembre.

Quan?

30/09/2019 de 12:00 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

A les 12h, a la Sala Multimèdia de l'edifici B3  del Campus Nord, tindrà lloc una xerrada a càrrec del Sr. Albert Donate, Broadcast & Media Division Sales Mgr. Spain, en Rohde & Schwarz (edifici A3).

A les 13h, en el hall de l'ETSETB, inauguració del Museu de l'Escola de Telecomunicació-ETSETB (edifici B3 del campus Nord,  entrada per la Plaça de Telecos)

A les 13.15h, presentació del nou retrat de l'exdirector, professor Ferran Marqués Acosta, que quedarà exposat, juntament amb la resta d'exdirectors de l'ETSETB, a la Sala de Juntes de l'Escola (edifici B3 del campus Nord, entrada per la Plaça de Telecos)

A les 13.30h petit pica-pica a la Plaça de Telecos.