Deep Learning Barcelona Symposium

• Deep Learning Barcelona Symposium
  • 2018-12-20T09:00:00+01:00
  • 2018-12-21T14:00:00+01:00
  • Barcelona acollirà els propers 20 i 21 de desembre un nou simposi sobre l’aprenentatge profund (deep learning), un dels motors de l’actual revolució tecnològica al voltant de la intel·ligència artificial. El simposi reuneix a investigadors de primer nivell mundial que bé desenvolupen la seva recerca a Barcelona, o bé que s’hi van formar però ara treballen a l’estranger
Quan?

20/12/2018 a 09:00 fins a 21/12/2018 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Campus Nord

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Entre ells es troben dos antics alumnes de l’Escola: l’Oriol Vinyals, un del referents mundials en aprenentatge profund actualment a Google Deepmind, i l’Antonio Torralba, director del nou programa que l’MIT ha dissenyat per entendre la intel·ligència. El simposi és organitzat per les principals universitats i centres de recerca locals en el camp de l’aprenentatge profund, entre ells, l’ETSETB. L’Escola, a més, hi serà present amb les xerrades dels professors Antonio Bonafonte i Santiago Pascual, i els treballs de fi de màster MET dels estudiants Junting Pan, Víctor Campos, Víctor Garcia i Dídac Surís.

L’ETSETB ha estat un centre pioner en la formació en aprenentatge profund. El seus plans d’estudis oferten aquest tipus de cursos des de 2016, amb especial èmfasi en les seves aplicacions a la visió per computador, llenguatge natural i veu. Aquesta oferta es reforçarà durant el 2019 amb la primera edició d’un curs centrat en l'aprenentatge per reforç (reinforcement learning) i la creació del màster MATT que, en el seu itinerari de Multimedia Processing, permet als estudiants cursar més del 50% dels seus crèdits en l’àrea del tractament dels senyals multimèdia mitjançant aprenentatge profund.

Més detalls:
Twitter: @dlbcnai