Entrega dels premis Santander Explorer i xerrada d'Álvaro Mancilla, fundador de Workkola i Skyllz

El programa Santander Explorer culminarà la seva edició del 2018 amb l'entrega de premis que se celebrarà el pròxim dilluns 18 de juny a les 16 hores a la sala d'actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).

Quan?

18/06/2018 de 16:00 a 17:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Aquest any seran 9 els projectes que optaran al premi d'un viatge a Silicon Valley (California) i l'accés a la fase final del programa a escala nacional, on els tres millors projectes rebran 10.000, 20.000 i 30.000 euros.

Com a exemple de cas d'èxit per a la comunitat emprenedora, coneixerem l'experiència d'Alvaro Mancilla, fundador de Workkola i Skyllz. En finalitzar l'acte s'oferirà un refrigeri que servirà com a sessió informal de networking per als participants.

Entrevista amb Alvaro Mancilla

Per tal de complir amb les limitacions d'aforament de la sala cal inscriure's omplint el següent formulari. que trobaràs a la pàgina adjunta

Agenda: 16h: xerrada | 16.45h: entrega premis | 17h: refrigeri
Lloc: Sala d'Actes FIB, Campus Nord UPC