Presentació de l’Associació d’Universitaris per la Cooperació (AUCOOP)

Es tracta de la primera presentació oficial després que l’any 2015, un grup d’integrants del PDI, PAS i estudiants de l’Escola, van decidir reprendre l’activitat d’una associació fundada l’any 2007.

Quan?

31/10/2018 de 11:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Aula Màster Campus Nord

iCal

El proper dimecres dia 31/10/2018 a les 11:30h, a l’Aula Màster del Campus Nord, tindrà lloc la presentació de l’Associació d’Universitaris per la Cooperació (AUCOOP).

Al llarg d’aquests tres anys, AUCOOP, amb l’ajuda de l’UPC i, en especial, del Centre de Cooperació pel Desenvolupament, ha participat en una desena de projectes en l’àmbit de les TIC en països de l’Àfrica, Sud-Amèrica i l’Àsia amb l’objectiu d’apoderar escoles, hospitals i comunitats rurals.

En aquest sentit, AUCOOP vol seguir apostant per la realització d’aquest tipus de projectes i és per aquest motiu que ens agradaria poder involucrar el major nombre de protagonistes estudiants, i especialment membres del PDI i del PAS. Estem molt interessats que pugueu conèixer les iniciatives i la tasca que AUCOOP duu a terme com a associació dins l’àmbit UPC.

A l'acabar l'acte i a la mateixa Aula Màster, tindrà lloc la presentació del documental Mars in Oman.

Us esperem!!