Primeres Olimpíades Campus Nord

Les tres delegacions d'estudiants del Campus Nord han organitzat unes Olimpíades de Benvinguda. Aquestes consisteixen en un seguit de proves, organitzades per les associacions del campus, que s'hauran de superar en equip.

Quan?

03/10/2018 de 11:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus Nord UPC

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El pròxim dia 3 d'octubre les tres delegacions d'estudiants del Campus Nord han organitzat unes Olimpíades de Benvinguda. Aquestes consisteixen en un seguit de proves, organitzades per les associacions del campus, que s'hauran de superar en equip.

Durant tot el dia hi haurà una barra amb cervesa a preu popular, actuacions musicals i DJ's, i una paellada per dinar.

Podeu apuntar-vos al següent formulari fins al 26 de setembrehttps://goo.gl/E176ub

A més a més, al llarg de tot el dia podreu comprar la vostra entrada a la Telecofarra d'enguany!

Recordeu que només hi ha 10 tipus de persones, els guanydors i els perdedors!