Reclutament - Hackathon Bragi

T'agradaria treballar en 'hereable computing'? Participa a l'activitat de reclutament de Bragi, empresa de tecnologia i innovació en el disseny d'auriculars portàtils.

Quan?

28/04/2017 de 10:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

ETSEIB, Av. Diagonal, 647. Barcelona

Reclutament Bragi

UPC Alumni organitza amb Bragi un hackathon dirigit a estudiants i titulats en enginyeria que vulguin treballar a la companyia.

La participació és individual però l'activitat s'organitza en grups de 5 persones que hauran de proposar idees innovadores per solucionar els reptes proposats pels treballadors de la companyia. Bragi és líder en innovació en computació audible, pionera en la quarta plataforma informàtica i visionària en la interacció home-màquina. L'activitat serà en anglès.

Més informació sobre l'esdeveniment i els requisits per participar.

• 10:00 h Presentació dels reptes.
  • 13:00 h Aperitiu proporcionat per Bragi
  • 15:30 h Presentació dels prototips per part dels equips
  • 17:00 h Sortida informal per prendre alguna cosa amb treballadors de Bragi

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni