Reunió Informativa Mobilitat pel curs acadèmic 2017-2018

Quan?

23/11/2016 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Àula Màster Campus Nord UPC (Edifici A3)

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

[CATALÀ]

El dia 23 de novembre es realitzarà la reunió informativa per a tots els estudiants/es de Grau i Màster que volen realitzar una estada de mobilitat durant el curs 2017-2018.

Aquesta serà l'única reunió de mobilitat que es realitzarà durant el curs acadèmic, i per tant va adreçada tant als estudiants que volen marxar al setembre de l’any 2017, com els que ho volen fer al febrer del 2018.

La documentació corresponent a la reunió la trobareu al següent enllaç uns dies abans de la reunió.

[ESPAÑOL]
El día 23 de noviembre tendrá lugar la reunión informativa a todos los estudiantes de Grado y Máster que están interesados en realizar una movilidad durante el curso 2017-2018.

Esta será la única reunión que se realizará en este curso, por lo que va dirigido tanto a estudiantes que quieren irse en septiembre de 2017, como los que quieren hacerlo en Febrero de 2018.

La documentación correspondiente estará disponible en este enlace unos días antes de la reunión.

[ENGLISH]
On November 23rd, will take place the information meeting for all students, Bachelor and Master degrees, who would like to spend a mobility period during the academic year 2017-2018.

This will be the only mobility meeting during this academic year and therefore addressed to the students who would like to leave in September 2017 or February 2018.

The corresponding documents for the meeting will be available in the following link (some days before the information meeting)