Sessió informativa de la matrícula d'estudiants nous del Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i del Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC)

Quan?

15/07/2019 de 09:45 a 10:20 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Auditori Edifici Vèrtex U^C

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Persones assignades en primera preferència: 15 de juliol de 2019.

• Grau d'Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST). A les 9.45 i fins les 10.20h hi haurà una sessió informativa de matrícula a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del campus Nord i posteriorment, es realitzarà la matrícula al soterrani de l'aulari A3 del campus Nord. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà 12 de juliol . ORDRE DE MATRÍCULA GRETST.

• Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) La sessió informativa de la matrícula serà conjunta als estudiants de GRETST. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà 12 de juliol ORDRE DE MATRÍCULA GREELEC.