10 rànquings que t'ajudaran a triar carrera

Article de www.ara.cat: ....Si el que volem és trobar una feina ben pagada, segurament serà millor decantar-nos per una enginyeria. Són els que cobren més i troben feina abans. Les llistes també reflecteixen el grau d'excel·lència dels alumnes que escullen alguna de les dobles titulacions que ofereix el sistema universitari....

Quina carrera estudio? Hi ha alumnes que ho tenen clar des de ben petits. Però la vocació no sempre apareix en edats primerenques. De vegades ni tan sols apareix. Aquests 10 rànquings poden ajudar els futurs universitaris a decidir-se. Quines carreres agraden més? Quines tenen menys abandonament el primer any? O preguntes més prosaiques: en quines carreres es cobra més? En quines es troba feina abans? El 6 de juny arrenca el procés de preinscripció universitària. Medicina o infermeria semblen carreres fetes per als romàntics. Exigeixen molt de sacrifici però els estudiants coincideixen que l'esforç paga la pena. En canvi, si el que volem és trobar una feina ben pagada, segurament serà millor decantar-nos per una enginyeria. Són els que cobren més i troben feina abans. Les llistes també reflecteixen el grau d'excel·lència dels alumnes que escullen alguna de les dobles titulacions que ofereix el sistema universitari. Les dades proporcionades per la secretaria d' Universitats i Recerca estan agregades per tipus de graus. Són, per tant, una mitjana de tots els centres que ofereixen el mateix grau. La seva anàlisi per separat segurament donaria resultats molt diferents en funció de la universitat.