11 de Febrer, Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

L'ETSETB-UPC Telecos es suma als actes de celebració de l'11 de FebrerDia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència a la UPC.

L'11 de febrer ha estat declarat el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència per les Nacions Unides.  Empreses, universitats i centres educatius principalment organitzen els seus propis esdeveniments amb l’objectiu d’informar i d'educar, fent visible la tasca científica de les dones i fomentant les vocacions en les nenes.

La UPC posa l’accent en accions orientades a un millor aprofitament del talent femení, posar en valor el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria, apropar els estudis politècnics a les dones joves i incrementar el nombre de vocacions. L' Escola, amb  'Girls in ICT Day' i el projecte 'Una Enginyera a cada Escola', es suma a la celebració de l'11F i anima a tota la comunitat ETSETB a participar-hi.

#11F2023, Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència a la UPC

PROGRAMA

12h00. Benvinguda institucional a càrrec de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Josefina Antonijuan

12h10 Iniciatives rellevants de promoció UPC:

• Una enginyera a cada escola, Paz Morillo

• Portes obertes al grau de ciència i enginyeria de dades, Ferran Marqués i Jordi Cortadella.

• Exploratori dels recursos de la natura, Dolors Grau

• Societat Catalana de Matemàtiques, Margarida Mitjana

• Agenda escolar TEC, referent UPC Esther Real i editor Lluís Valldeneu

• Aquí STEAM i programa Enllaç, Annarosa Cànovas i Sandra Asensio