11a edició del Baròmetre del sector Tecnològic a Catalunnya 2019 - 18 de juliol

L'acta tindrà lloc a l'Auditori Disseny Hub Barcelona de 18 a 20 h

El Baròmetre és un estudi anual que analitza la situació del sector a Catalunya i actua com a un marc excel·lent per generar reflexió, debat i propostes de futur sobre la realitat del sector i la seva elasticitat, capacitat de creixement i tendències. Aquest Baròmetre té un gran valor de context sectorial ja que reflecteix la situació de les empreses tant de l’oferta com de la demanda del sector tecnològic i digital.  El Cercle Tecnològic de Catalunnya (CTecno) presenta l’onzena edició de l’estudi de referència del sector TIC amb una gran mostra representativa d’empreses catalanes i donarem a conèixer els principals resultats que ens serviran per veure l’evolució dels darrers anys.

Serà 18 de juliol a les 18h a l'Auditori Disseny Hub Barcelona. L'acte serà conduït per Pere Mas, periodita col·laborador a TV3 i a 'El món' a RAC1, presentador dels dos darrers actes de presentació del Baròmetre.

La presentació del Baròmetre del CTecno és la gran data TIC de juliol!

Inscripcions gratuïtes

L'acte serà emès i produït en streaming