Felicitats a les graduades i graduats

Emoció i anècdotes, padrí de la promoció, empreses i associacions a l'acte de graduació de la promoció 2018/2019.

A l'acte de graduació de Grau en Enginyeria de tecnologies i Serveis de Telecomunicació de la promoció 2018/2019  els estudiants van ser els protagonistes. Per primera vegada els estudiants van centrar l'acte amb una taula rodona on van parlar i recordar anècdotes sobre exàmens, professorat, la DAT, Telecogresca,  ...

Per primera vegada també, l'acte va comptar amb un padrí de la promoció: el professor Ferran Marqués. El padrí, com a persona que acompanya i ajuda als estudiants en els seus primers anys professionals, va centrar les seves paraules en quatre recomanacions bàsiques: la necessitat de fer un màster, l'honestedad, el ser agraïts i gaudir i divertir-se en la feina.

Destacar, un any més, la participació de les empreses i entitats col·laboradores: Arrow Ibèria Electrònica, Vilnyx, la Càtedra telefónica de la UPC i Accenture.

El vicerector d'Avaluació i Qualitat de la UPC Santigo Silvestre va concloure l'acte, i tot seguit, a la plaça de Telecos va tenir lloc la celebració amb familiars i amics.

L'acte va tenir lloc a l'Auditori de la UPC i atesa la gran afluència de públic, es va habilitar l'Aula Màster del campus Nord per a la resta d'acompanyants. Van poder seguir l'acte retransmès en directe pel canal UPC TV

#graduaciótelecos2019