Acte de Graduació Telecos: quina emoció!

17/10/2023

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona, ETSETB-UPC Telecos, vol felicitar, un any més, a tot l'estudiantat que va finalitzar els estudis del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació  el curs 2022/2023. Per aquest motiu celebrarà l'acte de graduació, per agrair també el compromís i esforç de tots ells i elles. Serà divendres 20 d'octubre, a les 18:00h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC.

Es tracta d'un acte on tothom, estudiantat, professorat, personal d'administració i serveis, familiars i amics i amigues gaudirà de l'assoliment i finalització del Grau, mantenint així un vincle estret amb l'ETSETB.

L' acte es podrà seguir en directe pel canal YouTube @UPCTelecos.

Primera Part

• Benvinguda a càrrec de la directora de l'ETSETB-UPC Telecos, Alba Pagès-Zamora.
    • Intervenció del Cap d'estudis del Grau, Orestes Mas.
    • Paraules del padrí de la Promoció 2022/2023, professor Cristóbal Vozsubdirector de Qualitat de l'ETSETB.
    • Conferència The certainty of uncertainty a càrrec de Carlos Abellan, enginyer de Telecomunicació per l'ETSETB, CEO and Co-founder at Quside Technologies.
    • Carlos Abellan és cofundador i director ejecutivo de Quside, una spin-off de tecnologia quàntica de l'Institut de Ciències Fotòniques-ICFO. Es va doctorar en tecnologies quàntiques a l'ICFO, on va desenvolupar les tecnologies d'aleatorietat quàntica que va transferir a Quside. 10 anys d'experiència en tecnologies quantíques i fotòniques, coinventor de múltiples families de patents i coautor de més de 15 articles en les principals revistes científiques. Va rebre el premi MIT Innovators Under 35 Europe.
    • LLiurament del Premi UPC Alumni - Viu la UPC. El lliurarà Elisenda Bonet, professora de l'ETSETB en representació de la xarxa Telecos.

Segona Part

• Oganitzada pels nous graduats i noves graduades.
Clourà l'acte la vicerectora de Política Acadèmica de la UPC, Montserrat Pardàs
Cant de l'himme universitari Gaudeamus Igitur.