Afectacions en les jornades acadèmiques amb motiu de les mobilitzacions en resposta a la sentència judicial

El Consell de Direcció ha demanat als equips directius dels centres docents de la UPC que evitin, en la mesura del possible, activitats avaluables o d'assistència obligatòria els dies 16, 17 i 18 d'octubre, amb motiu de les mobilitzacions en resposta a la sentència judicial als líders independentistes. També es demana que es garanteixin els drets a l’educació i a l'activitat professional.

En relació a les mobilitzacions que es puguin produir en l’àmbit universitari arran de la sentència judicial als líders independentistes i per tal de garantir el lliure exercici del dret de protesta, el Consell de Direcció de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) demana als centres docents que, en la mesura del possible, els dies 16, 17 i 18 d'octubre s’ajornin les activitats acadèmiques avaluables i les que requereixin assistència obligatòria.

En paral·lel a la defensa del lliure exercici del dret de protesta, també es demana que es garanteixin els drets a l’educació i a l'activitat professional.