Alba Pagès-Zamora nomenada Directora de l'ETSETB

15/06/2023

El 14 de juny va tenir  lloc l'acte de presa de possessió de la professora i investigadora Alba Pagès-Zamora com a directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC per als pròxims sis anys. L'acte ha comptat amb la participació de Daniel Crespo, rector de la UPC; Josep Pegueroles, que ha estat al capdavant de l'ETSETB des del mes d'abril de 2019, així com de la secretària general de la Universitat, Ana B. Cortinas, que ha fet la lectura del nomenament.

Equip directiu

El nou equip que el formen, com a secretària acadèmica, Anna Umbert Juliana, i com a sotsdirectores i sotsdirectors, Orestes Mas Casals (cap d'estudis del grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació); Marcos Postigo Boix (cap d’estudis dels màsters de Telecomunicació); Francesc Rey Micolau (Relacions amb Empreses); Israel Martin Escalona (Relacions Internacionals); Ramon Bragos Bardia (Projectes d’Innovació Docent); Xavier Muñoz López (Estudiantat i Promoció), i Mercè Vall-Llossera Ferran (Planificació Acadèmica).

El completen, com a caps d’Estudi, Vicente Jimenez Serrés (grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació), Crina Maria Cojocaru (màster de Fotònica), Jordi Martí Rabassa (màster en Enginyeria Física) i Oscar Esparza Martín (màster en Ciberseguretat).

Més informació: Sala de Premsa UPC