Augmenten els recursos on line per assignatures fonamentals de l’enginyeria

20/09/2021

Un d’aquest recursos el proporciona  EngiMath, projecte en el que participa la UPC amb altres cinc universitats europees.  EngiMath treballa en el desenvolupament d’una plataforma virtual, a Moodle, amb recursos pedagògics en set idiomes per a l’ensenyament de les matemàtiques en les enginyeries.

També comptem amb els cursos MOOC. Concretament amb el curs MOOC : El llenguatge de l'Enginyeria que  permet consolidar els conceptes i eines fonamentals de les matèries bàsiques imprescindibles en les  titulacions cientificotècniques, especialment en els primers cursos.

Animem a tots els estudiants a fer-ne ús. Com sempre, poden comptar amb els tutors i mentors assignats (en els primers cursos) i la DAT (Delegació d'Alumnes de Telecomunicació).