Augmenten els recursos on line per assignatures fonamentals de l’enginyeria

Un d’aquest recursos el proporciona  EngiMath, projecte en el que participa la UPC amb altres cinc universitats europees.  EngiMath treballa en el desenvolupament d’una plataforma virtual, a Moodle, amb recursos pedagògics en set idiomes per a l’ensenyament de les matemàtiques en les enginyeries.

També comptem amb els cursos MOOC. Concretament amb el curs MOOC : El llenguatge de l'Enginyeria que  permet consolidar els conceptes i eines fonamentals de les matèries bàsiques imprescindibles en les  titulacions cientificotècniques, especialment en els primers cursos.

Animem a tots els estudiants a fer-ne ús. Com sempre, poden comptar amb els tutors i mentors assignats (en els primers cursos) i la DAT (Delegació d'Alumnes de Telecomunicació).