50 anys ETSETB: imatge gràfica

José Antonio Roda és l’il·lustrador de la imatge gràfica dels 50 anys de l’ETSETB.

L' estil colorista, geomètric, jove i modern que el caracteritza ha impregnat el grafisme dels 50 anys de l'ETSETB.  Per a la imatge del cinquantè aniversari ha treballat amb el color taronja propi de l'ETSETB i el blau de la UPC, i com a complementaris els colors negre, verd i blanc. El resultat són diverses imatges que conceptualitzen tant la història del passat de les telecomunicacions (el doctor Francesc Salvà i Campillo, el satèl·lit Sputnik o l'electromagnetisme) com l'actualitat i el futur de les tecnologies de la informació i comunicació (la robòtica, l'audiovisual, l'enginyeria física, l'enginyeria de dades, la telefonia mòbil o la seguretat informàtica).

Us convidem a veure el grafisme dels 50 anys ETSETB a través del qual s'ofereix una imatge actualitzada i moderna de l'escola de telecomunicació de Barcelona.

José Antonio Roda (1987, Cornellà de Llobregat) és dissenyador gràfic, llicenciat en Comunicació Audiovisual, postgrau en disseny gràfic i professor de Institut Europeu de Disseny (IED). Té taller a Madrid on treballa i ha consolidat la seva trajectòria artística. Està especialitzat en campanyes publicitàries,  tant d'administracions públiques com empreses. Un exemple són Mira Madrid per a l'Ajuntament de Madrid o Carnestoltes 2020 per a l'ajuntament de Barcelona. Actualment ha dissenyat la campanya de l'FNAC. També es professor de l'Institut Europeu de Disseny (IED).