Beetgig Networking - 8 de juny a les 12:30h aula Màster

S'explicarà què és Beetgig i es realitzarà un networking amb estudiants i joves talents que vulguin realitzar projectes remunerats de manera independent en el seu temps lliure, i empreses i startups / emprenedors que vulguin externalitzar projectes.

BeetGig és un Marketplace de projectes i micro-treballs, que permet a les empreses connectar amb estudiants amb l'objectiu d'externalitzar treballs que no formin part del seu Core Business, de forma eficient i amb gran relació qualitat preu.

Volen fomentar el creixement professional de l'estudiant, mitjançant la realització d'aquests treballs, facilitant la seva incorporació al món professional i la validació de les seves habilitats a mesura que les va desenvolupant.

¿Ets estudiant i vols treballar? Descobreix el que és ser un Gigger!

Mès detalls en www.beetgig.com