Belén Alastruey, estudiant ETSETB, guardonada amb el Premi Dona TIC 2022

Els Premis DonaTIC 2022 reconeixen 11 dones com a referents de l'apoderament femení en l'àmbit tecnològic.  En la categoria dedicada a 'estudiant universitària' ha restat guardonada Belén Alastruey Lasheras.

Belén Alastruey és graduada en Matemàtiques i estudiant del Màster en Tecnologies Avançades de la Telecomunicació de l'ETSETB, especialitat Deep Learning per Processament de Multimèdia. Ha treballat com a professora a cursos de disseminació d’intel·ligència artificial com ara Top Secret Rosies i CiutadanIA i en la recerca de la traducció automàtica de veu amb tècniques d’aprenentatge profund.  Eva Maria Deltor, estudiant del Màster en Enginyeria Electrònica va ser una de les finalistes en la mateixa categoria.

Enhorabona a les dues. Felicitats també a la resta de guardonades.