NewSpace Economy Congress 2022 : Convertim Barcelona en el centre de la nova economia de l’espai

Els propers 19 i 20 d’octubre, Casa Llotja de Mar serà l’escenari del “NewSpace Economy Congress 2022”, l’esdeveniment que vol donar a conèixer les capacitats del sector NewSpace a empreses que vulguin i puguin aplicar-les.

Sota el concepte ‘Convertim Barcelona en el centre de la nova economia de l’espai’, l’objectiu de la trobada és la creació i el desenvolupament d’un entorn empresarial amb focus en la nova economia de l’espai i un enfocament empresarial de les seves aplicacions, fomentar l’ecosistema local i afavorir-ne el seu networking, i la generació de negoci.

Les jornades comptaran amb la participació del Sr. Climent Molins, Vicerector de Transferència, Emprenedoria i Innovació de la UPC, que explicarà la inauguració de la incubadora ESA BIC, i de la Sra. Laia Pagès, directora Executiva i d'Investigació a CARNET (Hub de la UPC, Volkswagen Group Research i SEAT).

El congrés està destinat a la comunitat catalana NewSpace, empreses del sector espacial d’Espanya i d’Europa, entitats inversores en projectes d’espai i administracions públiques i entitats relacionades amb altres tecnologies digitals. També  per a investigadors i estudiants relacionats amb el sector espacial, per tant l'estudiantat del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació està especialment convidat a participar-hi.

NewSpace Economy Congress 2022

Organitzat pel Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori i la Cambra de Comerç de Barcelona.