Oberta convocatòria 2 Beques Fòrum Telecos UPC per a Màster dotades amb 3.000 euros

Bases “Ajuts Fòrum per a estudiants de màster” destinades a incentivar els estudis del Màster  MET i MEE impartits per l'ETSETB-UPC.

La beca d’estudis estarà dirigida, preferentment, a l’estudiantat dels graus TIC de l’ETSTEB que hagi finalitzat amb èxit els seus estudis de Grau, en el curs acadèmic anterior al de la beca convocada.

L’import de la beca estarà en una bossa en el compte de l’ETSTEB i serà abonat als estudiants becats en funció de l’import de cada matrícula, prèvia presentació d’una còpia de la matrícula del màster a la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes fins a esgotar l’import becat.

La dotació de cada beca és de 3000 €.