Mobilitat: Concurs Unite! Students VIDEO CONTEST (termini 9 d'abril)

unite-header

Us animem a participar en el concurs de vídeos "Unite! student video contest" organitzat per la xarxa Unite!

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar la diversitat i la interculturalitat que defineixen la comunitat estudiantil de les universitats de Unite!. Per fer-ho heu de presentar un vídeo (durada màxima 3 minuts) en el qual compartiu la vostra experiència d'un dia de la vostra vida universitària, per donar a conèixer com és el dia a dia d'un estudiant, tant en el campus universitari com fora d'aquest.

Els guanyadors seran guardonats  amb  un viatge (despeses de viatge i allotjament) per participar en el Unite!  Students Festival que tindrà lloc a Lisboa del 29 de juny a l'1 de juliol de 2023.

Termini de presentació de vídeos

9 d'abril de 2023

Presentació de sol·licituds

A través del portal Metacampus (que és la "intranet" del grup d'universitats Unite!).

• Registra't a Metacampus . Accedeix-hi amb les teves credencials UPC (nom d'usuari i contrasenya d'accés a les intranets UPC).
  • Omple el formulari de sol·licitud i puja el teu vídeo a la secció de la UPC

Al web de Unite!, a la notícia corresponent:

Contacte per a més informació i consultes UPC:  jordi.pujol-nadal@upc.edu  (Servei de Llengües i Terminologia UPC)