Call for players, iFest: Countdown!

T'atreveixes amb els reptes que el Parc Científic de Barcelona proposa amb l'Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona i l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya sobre les malalties minoritàries?

Aplica les tecnologies exponencials als grans reptes de la humanitat.

L'iFest és un festival de la disrupció, la ciència i la tecnologia, impulsat per Catalunya Emprèn. Enguany estrena l'iFest countdown, un programa d’aprenentatge i competició on els i les participants desenvoluparan prototips per donar resposta a reptes, que exposaran a l'iFest Day Zero.

Enguay l'iFest vindrà precedit d'un procés de treball de quatre mesos, que han anomenat "countdown". Els equips de joves treballaran amb material de forma online i a les aules. S'aplicarà el Mètode Lombard, basat en els principis de l’emprenedoria i la disrupció en innovació.

Per anar una mica més enllà, l’organització de l’iFest convida als participants a treballar pensant en les tecnologies exponencials, com IOT, nanotecnologia, intel·ligència artificial, robòtica, biotecnologia i blockchain. S’impartiran conferències amb experts de cada tecnologia, que seran retransmeses per webinar i quedaran registrades al web de l’iFest. Els i les joves participants coneixeran la realitat de l’ecosistema emprenedor de Catalunya de primera mà amb alguns dels protagonistes d’incubadores, acceleradors, startups, universitats, centres de recerca, fablabs, coders... que els acompanyaran en aquest procés.

L'iFest Day Zero serà el gran dia, on els i les participants podran escoltar ponències inspiradores i exposar els projectes en què han estat treballant els mesos previs. Estem pendents de confirmació de data.

INSCRIPCIONS OBERTES!

La inscripció és per equips i cada equip ha de tenir un tutor/a. Un cop formalitzada caldrà triar un dels reptes i començar a treballar-hi per acabar desenvolupant un prototip. Els equips que s’apuntin i els respectius professors, rebran uns materials formatius, una mentoria i un assessorament d’experts. També es realitzarà formació per docents si es requereix i hi haurà tutoria pedagògica.

Si tens esperit emprenedor i vols trobar inspiració, aprendre dels millors i descobrir que ets capaç de canviar el món, apunta-t’hi!