Ets estudiant de màster? Apunta't a la Citython Barcelona 2018 organitzada per CARNET

Citython és una activitat organitzada en el marc de l' Smart City Week, una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona per reflexionar i experimentar sobre la relació entre les persones, la tecnologia i les ciutats, que compta amb més de 50 activitats programades del 5 a l'11 de novembre per tots el districtes de Barcelona (barcelona.cat/smart-city-week).

Citython Barcelona és una hackathon de 3 dies de durada a Barcelona, que dóna la oportunitat de ajuntar ments creatives i inquisitives per solucionar els problemes de gentrificació en el centre històric de Barcelona. Professionals dels camps de l’urbanisme, humanitats, ciències de la computació i de data s’ajuntaran per aportar sessions de co-creació, hacking i col·laboració. La diferència entre una hackathon típica és que la Citython requereix de l’anàlisi de dades urbanes per entendre el problema i arribar a una conclusió.

Ens agradaria convidar a tots els estudiants del Màster i postgrau en Telecomunicacions, ciències de data, planificació urbana, arquitectura, història, sociologia i cultural management a participar en la CItython. Hi haurà tres equips guardonats que rebran un premi econòmic de 1.500 €. A la vegada, els guanyadors presentaran els seus projectes a l’Ajuntament de Barcelona durant l’Smart City Expo.

Els estudiants poden realitzar el registre per l’esdeveniment a través del lloc web de la Citython Barcelona. Tota la informació, així com la agenda o els requeriments per participar, es poden trobar a www.citython.barcelona. Les places són limitades, recomanem que els estudiants sol·licitin plaça el més aviat possible.