Celebració del Dia Mundial de les Telecomunicacions - 18 de maig

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) celebrarà el dia Mundial de les Telecomunicacions (oficialment el dia 17 de maig) el dia 18 de maig a les 12h a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, en el marc de la Setmana del Fòrum Telecos i d'Electrònica i els 50 anys de l'ETSETB.

L'acte comptarà amb la participació de Pedro Mier, alumni de l'ETSETB i president de l'AMETIC,  i Mateo Valero, exprofessor de l'ETSETB i director del BSC , que dialogaran sobre la importància estratègica de les TIC i la convergència del sector de les telecomunicacions.

En el mateix acte es faran entrega dels premis als millors expedients acadèmics i premis als millors treballs finals d'estudis (Graus i Màsters) amb el patrocini d'empreses.

Es podrà seguir en directe a través del canal You Tube UPC Telecos