Torna el Fòrum Telecos i d'Electrònica, el 18 de maig al Campus Nord

El 18 de maig torna el Fòrum Telecos i d'Electrònica, recuperant el format presencial. Més de 20 empreses venen al campus Nord per presentar els seus projectes i línies de treball alhora que volen conèixer els enginyers i enginyeres del futur. Els estudiants tenen les empreses a l’abast d’una manera immediata i directa.

Vine al Fòrum. No et perdis aquesta oportunitat i contacta amb les principals empreses del sector TIC!

18 de maig
De 10h a 19h
Carpes situades davant del edificis A3-A4 del campus Nord.
Més informació i inscripcions

A partir de l'11 de maig els estudiants dels Graus en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) i el Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) podran accedir a les empreses mitjançant stands virtuals. Es trobaran disponibles a la intranet de l'ETSETB, des d'on es poden fer arribar els CV a les empreses.

UPC Alumni realitzarà el webinar Prepara't pel Fòrum 2022  per tal de facilitar eines per crear el currículum i donar les claus per a la presentació a les empreses.